10 Nov 2014

Феникс

В пламък пепелявочервен аз изгарям 
с надежда да се преродя.
Стените на миналото с гръм пак събарям,
нови, за да изградя.


От пепелта на страховете си се надигам
без да знам на къде да вървя.
Устремена, с мечтите свои достигам
Безкрая и към звездите летя.


***

Преди,
Тъй наивно, послушно затворена 
в клетка от сиви лъжи.
Аз гледах света необятен- покорена
от светлите слънчеви лъчи..


Зад тези решетки, АЗ- малкото създание,
примирило се със своята съдба,
бях заключена за назидание,
с отрязани, златни крила..


А те, 
са от Мрака и Вечния Гняв пазени
в малко ковчеже от сняг.
От безвремието вечно, постепенно газени,
без път, без надежда за бяг..


***

И ето...
Загледана в изгрева млад
стоя зад решетките вечни.
Самотата прегръща ме с ръце от хлад
и мечтите мои стават все по-далечни..


Клетката моя в блян се превръща 
щом пламъците ме обгърнат. 
За нов живот се раждам: ВЪЗДЕСЪЩА!
Докато страховете ми се не  завърнат..


Даниела Бъндева

No comments:

Post a Comment